Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński

Informacje dodatkowe:

UCHWAŁA NR XII/92/2019

RADY GMINY LIDZBARK WARMIŃSKI

z dnia 27 listopada 2019 r.

 

w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim oraz działając w zgodzie z Wojewódzkim Planem Gospodarowania Odpadami - Rada Gminy Lidzbark Warmiński, uchwala co następuje:

 

§ 1

Uchwala się „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński”, stanowiący załącznik do uchwały.

 

§ 2

Traci moc Uchwała Nr  XXV/205/2017 Rady Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 31 sierpnia 2017 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński.

 

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

 

§ 4

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

 

 

 

 

 

Załączniki

Treść aktu

  • regulamin
    format: word, rozmiar: 34.27 KB, data dodania: